Доброго дня шановні відвідувачі нашого ресурсу. У даній статті постараємось стисло дати опис проблеми яка виникає у програмного продукту ESET Smart Security 5.
Після встановлення ESET Smart Security 5 можливе помилкове спрацьовування на деякі системні процеси, що може привести до тимчасової втрати підключення до Інтернету. Щоб налаштувати персональний файервол для запобігання помилковому спрацьовуванню і відновленню підключення до Інтернету, виконайте наступні дії:
1. Відкрийте головне вікно програми
2. Натисніть клавішу F5 на клавіатурі для доступу до додаткових налаштувань.
3. У дереві розширених налаштувань виберіть Мережа -> Персональний файервол -> Додаткові налаштування і IDS.
4. У підрозділі "виявлення вторгнень" зніміть галочок з наступних пунктів:
- виявлення атаки ARP Poisoning
- виявлення атаки DNS Poisoning
5. Натисніть кнопку OK, щоб підтвердити зміни і повернутися в головне вікно програми.
ПРИМІТКА:
Ці атаки відбуваються між клієнтом і DNS / ARP вузлом і не є загрозою для користувачів, що використовують NAT пристрої. Зняття цих "прапорців" не представлятиме небезпеку для користувачів з маршрутизатором, Wi - Fi або іншими локальними пристроями NAT. Користувачі, які не використовують пристрої NAT, повинні використовувати ESET NOD32 Antivirus в сукупності зі вбудованим брандмауером Windows.