» » » «ST – Мобільна торгівля.1C»

«ST – Мобільна торгівля.1C»

3994 0
«ST – Мобільна торгівля.1C»
«ST – Мобільна торгівля.1C»
«ST – Мобільна торгівля. 1С» призначена для автоматизації регіональних дистриб'юторських компаній. Вона складається з офісної частини, з якою працюють менеджери й модуля на КПК, з яким працюють торгові представники (ТП).
Реалізовані функції:
Торговий представник, загальні функції
Робота з територією:
•1-, 2-, 3-, 4-тижневі циклічні маршрути;
•перегляд денного маршруту;
•карточка торгової точки: адреса, вивіска, телефони, фото, реквізити юр.осіб, ПІБ керівників, Gps-Координати;
•довідники «Покупці» і «Формальні покупці»: декілька торгових точок можуть контролюватися однією фізичною (Покупець) або однією юридичною (Формальний покупець) особою;
•додавання агентом торгової точки на підзвітній території в денний маршрут;
•додавання в циклічний план разових відвідувань;
•створення в довіднику нової торгової точки;
•початок і закінчення роботи в торговій точці;
•фіксація координат торгової точки за допомогою GPS;
•причина неефективного візиту;
•групування торгових точок за умовами роботи (мережі, заправки, кіоски і т.д.)
Товари й ціни:
•довідник товарів з необмеженим рівнем вкладеності;
•різні види подання списку товарів;
•необмежена кількість фільтрів з колірним виділенням – дуже важлива функція!
•контекстний пошук по назвах;
•карточка товару з його описом і фото;
•актуальні залишки товару на складі або в машині;
•рекламний товар;
•прайс-листи, прив'язані до груп торгових точок та індивідуальні прайс-листи;
•знижки на товар, на групу товарів або всю накладну; Автоматичний розрахунки ціни залежно від умов відвантаження (передоплата, оплата на місці, у кредит і т.д.)
•автоматичний розрахунок ціни залежно від умов відвантаження (передоплата, оплата на місці, у кредит і т.д.).
Допоміжні функції:
•історія продажів по накладних і по SKU довільної глибини;
•історія взаєморозрахунків по накладних довільної глибини;
•фіксація й відстеження, при необхідності, різних частин заборгованості контрагента в різних валютах;
•умовні повідомлення (спливуть тільки при початку роботи з конкретною торговою точкою – наприклад, «Забрати підписані договори»);
•запис логу активностей і формування звіту " Робочий день агента”;
•фіксація координат візиту за допомогою GPS;
•жорсткі й напівжорсткі сценарії роботи;
•попередження або блокування попереднього замовлення або відвантаження при порушенні
умов кредитування по глибині або тривалості кредиту;
•контроль заряду батареї;
•підтримка сканера штрих кодів і всіх стандартів штрих кодування;
•автонабір і автодозвон контрагентам (на комунікаторі);
•заборона на системному рівні зміни дати й часу;
•блокування будь-яких додатків (наприклад, Медіаплеєра або ігор).
Торговий представник, функції по бізнес процесах
Ванселінг:
•завантаження і дозавантаження товарів в автомобіль;
•замовлення агента на дозавантаження товарів в автомобіль;
•відвантаження товарів у торговій точці ( з врахуванням складних цін, історії,
індивідуальних відносин і кредитних обмежень);
•управління SKU, які просуваються;
•інвентаризація залишків товару в автомобілі;
•повернення товару - непридатного і придатного (який можна відразу поставити на прихід і продати);
•повернення тари (порожніх пляшок, ящиків і т.д.);
•перевантаження товару на маршруті між автомобілями у випадку недостачі товару в одного з торгових представників;
•друк документів (накладних, рахунків фактур, інвентарної відомості, пам'яток та ін.);
•авторозрахунок рекомендованого відвантаження на підставі залишків і/або історії продажу;
•відвантаження з урахуванням номерів ГМД для імпортного товару й правильне внесення номерів ГМД у друковані форми рахунків-фактур.
Касові операції:
•прихід грошей у касу;
•розрахунок багато валютної здачі з можливістю заміни однієї валюти на іншу;
•отримання з каси під звіт (наприклад, пробив колесо – треба оплатити ремонт);
•інкасація в касу підприємства;
•друк прибуткових і видаткових документів і касової відомості
Преселінг:
•збір замовлень ( з урахуванням складних цін, історії, індивідуальних відносин і кредитних обмежень);
•авторозрахунок рекомендованого замовлення на підставі залишків і/або історії продажу;
•пакетне вивантаження (довільна кількість зібраних замовлень за раз);
•online-резервування з підтвердженням замовлення;
•робота із залишками на декількох складах.
Мерчандайзинг:
•зняття залишків по кількості й по наявності для свого і конкуруючого товару;
•фотозвіт про візит і про представленість, прив'язаний до візиту на системному рівні (не можливе шахрайство);
•робота з торговим устаткуванням і POS матеріалами;
•планограма.
Адміністратор, Супервайзер, Керівник відділу продажів
Керування всіма вищезгаданими функціями торгового представника, а також:
•формування маршрутів, створення сценаріїв роботи;
•плани для торгових представників і відстеження їх виконання;
•постановка якісних завдань і відстеження виконання;
•контроль роботи торгових представників на маршруті протягом дня (тимчасовий і GPS, включаючи on-line);
•розподіл товарів по групах пріоритетів (у КПК підсвічуються);
•визначення асортиментних матриць для ТТ;
•контроль за дистриб`юцією продукції й встановленим торговим устаткуванням;
•управління ціноутворенням;
•графічний конструктор друкованих форм – дозволяє самостійно створювати довільні друковані форми для друку із КПК;
•HTML звіти – самостійне створення будь-яких звітів, що використовують наявні в КПК дані й виведення їх на екран і, якщо потрібно, на друк;
Функції обміну й відновлення інформації
•обмін з офісної БД по всіх відомих каналах (Dialup, GSM, GPRS, SDMA, Bleu Tooth, Wifi, IR і через USB);
•власний оптимізований для наших цілей протокол обміну, що забезпечує повний захист від злому;
•повне й часткове вивантаження даних;
•автоматичний ( за регламентом) обмін інформацією з офісом;
•налаштування конкретної конфігурації даних для обміну (це вивантажуємо віддалено, а от це - ні, наприклад, для економії трафіка не передаємо фотографії);
•дозавантажування даних при обриві зв'язку;
•автооновлення у тому числі дистанційне по кожному з каналів;
•можливість асинхронного відновлення ПЗ на КПК і в офісі ;
•автоматичне відстеження версій офісного ПЗ й ПЗ на КПК з інтелектуальним керуванням поновленнями.
Переваги:
• Робота зі своєї 1С або на базі типових конфігурацій 1С 7.7, 8.0, 8.1
• Багатий функціонал, відпрацьований багаторічною практикою – усе потрібне й нічого
зайвого!
• Безліч унікальних і важливих функцій (таких як on-line резервування),яких немає ні в кого!
• Можливість безкоштовного скачування ПЗ для використання протягом декількох місяців без оплати й оформлення відвантажувальних документів.
• Функція авторозрахунку замовлення з алгоритмом, що настроюється і звітом, що дозволяє
порівняти замовлення запропоноване системою і фактично зроблене у точці.
• Цілодобова технічна підтримка.
• Система автоматизованого віддаленого оновлення програми на КПК
• Простота впровадження й підтримки системи (можна впровадити й підтримувати
самому).
• Найвища витривалість і надійність програми.
• Багатий функціонал для роботи мерчандайзерів (використовується
спеціалізованими BTL компаніями)
• Широкі можливості для настроювання програми силами адміністратора.
• Надзвичайно легке підключення нових торгових представників (кількість не
обмежена) після інсталяції. Необхідно лише докупити ліцензії на КПК.
• Віддалене автооновлення ПЗ на КПК.
• Можливість несинхронного поновлення ПЗ в офісі й на КПК.
• Серце системи - сервер обміну даними не має аналогів по надійності й
можливостях серед аналогічних продуктів.


Вигоди від впровадження
Головні:
Принциповий ріст продуктивності праці торгового представника:
У різних випадках він коливається від декількох десятків до півтора сотень відсотків. КПК бере на себе виконання всіх рутинних і ємних за часом операцій у торговій точці – пошук різної довідкової інформації, складні розрахунки, підготовка документів, зв'язок з офісом і багато чого іншого.

Радикальне зниження кількості помилок у полі й в офісі:
Усі перераховані вище операції КПК робить швидко й безпомилково. Не помиляючись сама, програма часто просто не дає помилятися й торговому агентові (наприклад, у випадку перевищення заборгованості точки вона не дозволить провести замовлення більше припустимого ліміту). Інформація із КПК попадає безпосередньо в офісну систему, минаючи операторів, що також часто роблять помилки.

Підвищення виконання замовлень:
Завдяки on-line резервуванню замовлення буде виконано завжди! Жодна одиниця товару не може бути продана без підтвердження її наявності й можливості зарезервувати для даного покупця. Оборот компанії виросте (у різних проектах до 20%). Торгові не будуть працювати вхолосту, а клієнти, про всякий випадок, розміщувати альтернативні замовлення у ваших конкурентів.

Різке підвищення дисципліни торгових представників завдяки, практично, тотальному, контролю над ними: Сценарії дозволяють на системному рівні заблокувати принципові відхилення від заданої технології. В офіс попадає не тільки інформація про зібрані замовлення, але і докладний графік усіх дій, і Gps-Траєкторія переміщень по території. Система може в автоматичному режимі стежити за виконанням графіка, фіксуючи відхилення й видаючи попередження (фактично, виконуючи частину роботи уважного керівника).

Підвищення лояльності Клієнтів:
Завдяки попереднім пунктам (дисципліна, вища швидкість обслуговування, відсутність зайвих помилок – а, виходить, і зайвих конфліктів, високої виконуваності замовлень і якісно підготовленим документам) підвищується лояльність клієнтів. Крім росту продажів, це веде до підвищення продуктивно праці (наприклад, переконавшись, що КПК не бреше, продавці в торгових точках перестають перевіряти розрахунки торгового, що також прискорює його роботу).

На підставі даних, у режимі on-line, що попадають у систему, можна так само on-line контролювати ситуацію в бізнесі, миттєво одержуючи різні звіти про поточний стан справ.
Можливість бачити “миттєво” стан справ особливо важливо під час кризи, коли ситуація на ринку швидко міняється. Це дозволяє вчасно розпізнавати ризики не тільки інтуїтивно, але й на підставі статистики й зафіксованих у системі фактів. Факти – чудова допомога для інтуїції! Оскільки в системі реєструються й накопичується абсолютно вся інформація про функціонування бізнесу, це дозволяє проводити глибокий аналіз і відшукувати вирішення проблем і способи підвищення його ефективності.
Подібний досвід уже є. Аналіз даних про роботу однієї з дистриб’юторських компаній дозволив скоротити персонал на 20% і збільшити продажі на 15%! Без збільшення індивідуальної інтенсивності праці – тільки шляхом реорганізації процесів! Економія на ЗП операторів і на персональних комп'ютерах для них: 3-5-7 “ операторів-друкарок” легко заміняє 1 адміністратор системи, який стежить за проходженням обміну даними й, який може поєднувати цей обов'язок з іншими. Помітне (іноді на тисячі доларів на місяць) зниження втрат і недостач. Цей ефект виявляється в більшості проектів. Точного пояснення в нас немає. Імовірно, він наслідок загального збільшення прозорості й контролю.

Економія засобів на мобільний зв'язок:
Обмінюватися даними набагато дешевше (і по грошах і за часом), ніж розмовляти по телефону. Вартість GPRS трафіку при інтенсивній роботі зазвичай укладається в 2$ на місяць.

Можливість звільнити торгових агентів від необхідності часто приїжджати в офіс: віддалений обмін робить це зайвим (у годину пік!). Це заощаджує робочий час і гроші на бензин. Також торгові часто можуть потратити цей час на зайві 2-3 візити в день.

Зниження трудомісткості й підвищення якості бухгалтерського обліку:
Дані в бухгалтерію попадають вчасно або швидше, ніж вчасно. Помилки можна виявити в сотні раз менше, ніж раніше. Це рятує бухгалтерію від нескінченних розбирань із торговими, поліпшує й прискорює підготовку бухгалтерської звітності й, при цьому, дозволяє уникнути роботи по ночах і у вихідні. Крім усього іншого, це знижує податкові ризики.

Усі ці чудові результати не вимагають або майже не вимагають спеціальних управлінських зусиль, а досягаються, як би, самі собою, у результаті впровадження системи автоматизації “ St-Мобільна торгівля”. Впровадження системи - реорганізація, яка міняє характер бізнесу й призводить до принципового поліпшення його показників.

Досвідчені розробники ПЗ
Розробка ПЗ ведеться у відповідності з стандартами RUP (Rational Unified Process) від IBM. Якість продуктів компанії підтверджені такими вендорами, як:
«ST – Мобільна торгівля.1C»«ST – Мобільна торгівля.1C»



Наше програмне забезпечення постійно розвивається й вдосконалюється для того, щоб забезпечувати нашим клієнтам найкращі результати!

Afina Адміністратори

Автор: Afina



Коментарів поки немає, додайте свій!

Ваш аватар
Ви увійшли як Гість   

Питання: Хто Ви (робот, спамер, людина)? (впишіть правильну відповідь)

Відповідь: